Visuaalisen myyntityön tutkinnon osan suorittamiseen kuuluu se, että suunnittelet ja toteutat esillepanon tai kampanjan. Selvitä miten työharjoittelupaikassasi on tuotteiden esillepanot yleensä tehdään, onko olemassa olemassa selkeät visuaaliset ohjeet, joiden mukaan esillepanot tehdään vai suunniteleeko ja tekeekö visualisti ne valmiiksi? Vai miten siellä on tapana toimia? Kuka hyväksyy uuden esillepanon?
Kerro myös mikä on käyttöyhteysperiaate ja miten käyttöyhteysperiaatetta on ollut tapana soveltaa esillepanoissa työharjoittelupaikassasi, ota myös kuva hyvästä esimerkistä työpaikaltasi ja kerro siitä ja liitä kuva blogiisi.
Olet varmaan jo miettinyt sitä, mistä tuotteesta/palvelusta aiot tehdä esillepanon tämän tutkinnon osaa varten, kerro tästä ajatuksesta tai tuotteesta jotain (mikä se on, kenelle se on tarkoitettu/kohderyhmä jne. jne.).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.