Kerro tässä kohdassa siitä visuaalisen myyntityön tutkintotilaisuudesta eli ammattitaidon osoittamisesta, minkä siellä työssäoppimispaikassasi teit. Kerro siis minkälaisen esillepanon tai kampanjan teit. Alla on kysymyksiä liittyen tekemääsi työhön. Kirjoita niistä asioista ja voit toki kirjoittaa lisää muistakin asioista, jotka liittyvät visuaaliseen myyntityöhön harjoittelupaikassasi.
Mikä oli kohderyhmä, jolle esillepano ensisijaisesti oli tarkoitettu? Miten hankit tietoa tästä kohderyhmästä?
Miten toteutit kampanjan, onko myymälässä ohjeet esillepanosta vai suunnittelitko sen itsenäisesti? Kenen kanssa sovit toteutuksen tekemisestä? Kuka hyväksyi tekemäsi esillepanon? Tuliko esillepanosta mielestäsi elämyksellinen?
Miten käyttöyhteysperiaate näkyi esillepanossa?
Kun esillepano oli valmis, niin miten seurasit sen ilmettä, kävitkö täydentämässä uusia tuotteita myytyjen tilalle, korjaamassa sitä, jos asiakkaat olivat laittaneet tuotteita eri järjestykseen jne jne?
Minkälaista asiakasinformaatiot käytit esillepanossa? Mistä sait tämän informaation?
Ja muista ottaa kuvia ja laittaa niitä mukaan. Hyvä juttu olisi, jos laitat kuvia ennen ja jälkeen -tilanteesta. Ja kannattaa laittaa kuvia myös esillepanon rakentamisen eri vaiheista ja kertoa kuvateksteinä mitä kuvissa tapahtuu. Videonkin voi laittaa, se havainnollistaa tilannetta vielä enemmän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.