Tämän blogin tarkoituksena on ohjata Visuaalisen myyntityön opiskelijoita luomaan ja ylläpitämään omaa blogia. Eli kirjoittamaan ja ottamaan kuvia työpaikalla tapahtuvan oppimisjakson aikana. Ja vielä tekemällä se niin, että tuotetusta materiaalista muodostuu lopulta sähköinen materiaali arviointia varten.
keskiviikko 16. maaliskuuta 2016
Tutkinnon suorittajan itsearviointi
Kolmikantakeskustelua varten voit tehdä itsearvioinnin kirjallisesti. No mitä se itsearviointi tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että mietit hieman sitä mitä olet tämän visuaalisen myyntityön kurssin suorittamisen aikana oppinut. Eli kokemuksia ja ajatuksia omasta osaamisestasi ja sen kehittymisestä: mikä on sujunut työharjoittelussa hyvin, mikä on ollut tai oli haasteellista ja miksi, miten aioit tulevaisuudessa (sitten kun olet valmistunut merkonomiksi) varmistaa oman osaamisen kehittämisen. Kirjoita näistä asioista, ja jos mieleen tulee vielä jotain muutakin, niin kirjoita niistäkin.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.